کد شهرهای استان اردبیل تغییر می یابد
صفحه اصلی عناوین مطالب اخبار ایران وجهان اخبار اردبیل اخباربخش ارشق سیاسی حوادث اجتماعی فرهنگی اقتصادی ورزشی
پیشخوان مطبوعات
مطبوعات استان

بزودی

محل لوگوی ما

رضی

تبلیغات

شمالغرب

ارشق نیوز

حدیث روز
حدیث موضوعی
نیازمندی ها

ارز

ماشین

خلافی

حقوق

جدیدترین مطالب
سوال از شما پاسخ از مسئولین

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح هم کدسازی در کشور، از آغاز طرح هم کدسازی تلفن های ثابت این استان از اول مردادماه جاری خبر داد.

یاور محمدحسینی در حاشیه نشست هماهنگی و فنی این طرح اضافه کرد: از مرداد ماه سالجاری تمام شماره تلفنهای ثابت استان از هفت رقم به هشت رقم تغییر خواهد یافت.

وی با بیان اینکه کد بین شهری استان اردبیل نیز از ۰۴۵۱ به ۰۴۵ تغییر خواهد یافت، تصریح کرد: با اجرای این طرح ارتباطات درون استانی با هزینه کمتر و بدون نیاز به کد بین شهری انجام می گیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان این تغییرات را شامل تمام شهرهای این استان برشمرد و با اشاره به روش تغییر در شماره ها افزود: در اردبیل به عنوان مرکز استان رقم اول از سمت چپ حذف و عدد ۳۳ جایگزین آن می شود. به طور مثال شماره فرضی ۷۷۱۲۱۲۱ به ۳۳۷۱۲۱۲۱ تغییر خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در شهرستان های پارس آباد، بیله سوار، گرمی، مشگین شهر، خلخال، نمین و سرعین رقم دوم از سمت چپ حذف و عدد ۳۲ به اول سمت چپ اضافه می شود، ادامه داد: مثلا شماره تلفن فرضی ۴۲۲۲۱۲۱ به ۳۲۴۲۲۱۲۱ تغییر می کند.

محمدحسینی عنوان کرد: در شهرستان کوثر رقم اول از سمت چپ شماره تلفن حذف و عدد ۳۲ جایگزین آن می شود، به عنوان مثال شماره فرضی ۴۹۲۲۱۲۱ به شماره جدید ۳۲۹۲۲۱۲۱ تغییر می یابد.

وی با بیان اینکه در شهرستان نیر پیش شماره از عدد ۳۸۲ به ۳۲۲۸ تغییر می یابد، بیان داشت: در این شهرستان نیز به عنوان مثال شماره فرضی ۳۸۲۲۱۲۱ به شماره جدید ۳۲۲۸۲۱۲۱ تغییر خواهد یافت.

این مسئول تاکید کرد که در مابقی مراکز شهری و روستایی مشترکین این شرکت می توانند با ارسال شماره فعلی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۴۵۱۱۸ یا تماس با شماره تلفن رایگان ۳۶۶۶ از شماره جدید خود مطلع شوند.

index


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:
[ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, ] [ 13:54 ] [ رضی نیوز ]